Pogosta
vprašanja

Pogosta vprašanja

O Fliku

Ključna razlika med nakazili prek Flika in mobilne banke so takojšnja plačila med strankami različnih bank v Sloveniji.

Za nakazila prek Flika zadostuje že, da imate v imeniku shranjeno mobilno številko ali e-naslov prejemnika.

Plačila prek Flika so izvedena v nekaj sekundah, tudi izven delovnega časa vaše banke.

Flik trenutno omogoča pošiljanje oz. nakazovanje denarja med strankami različnih bank v Sloveniji. To pomeni, da lahko prijateljem ali članom družine denar nakažete v nekaj sekundah. Enako pa velja zanje.

Poleg tega za nakazila prek Flika zadostuje že, da imate v imeniku shranjeno mobilno številko ali e-naslov prejemnika.

V prihodnosti bo s Flikom mogoče plačevati tudi na prodajnih mestih.

Ceno uporabe Flika in strošek nakazil prek Flika preverite pri svoji banki.

Flik deluje na mobilnih napravah z operacijskim sistemom:

Android – verzija Lolipop 5.0 ali novejša

iOS – verzija iOS 11 ali novejša

Flik račun

Ustvarjanje računa oz. registracija sta odvisna od tega, pri kateri banki imate odprt svoj osebni bančni račun.

Za stranke bank: NKBM, SKB, Gorenjska banka, Sberbank, Addiko Bank, BKS Bank, Sparkasse, Deželna banka Slovenije, LON in Primorska hranilnica Vipava
Iz trgovine Google Play ali App Store prenesite aplikacijo Flik Pay. Za registracijo potrebujete:
   - davčno številko
   - zadnjih 6 številk bančne kartice ali aktivacijsko kodo, ki jo dobite na svoji banki
Po vnosu podatkov se v aplikaciji Flik Pay izpiše vaša telefonska številka, ki ste jo posredovali svoji banki – nanjo vam bomo poslali enkratno geslo. Enkratno geslo vpišite v aplikacijo, nato pa nastavite še geslo za svoj uporabniški račun. Ko nastavite svoje geslo, je registracija zaključena.

Za stranke bank: NLB, Intesa Sanpaolo Bank, Abanka, Delavska hranilnica
Flik je del vaše mobilne banke ali mobilne denarnice:
   - NLB – NLB Pay
   - Intesa Sanpaolo Bank – mobilna banka
   - Abanka - Abadenarnica
   - Delavska hranilnica - DH Denarnik
Uporabo Flika omogočite tako, da iz trgovine App Store ali Google Play prenesete mobilno banko ali mobilno denarnico svoje banke, sledite postopku registracije in potrdite svoje kontaktne podatke.

Alias oziroma kontaktni podatek je lahko številka vašega mobilnega telefona ali e-naslov, ki ste ga predhodno registrirali pri svoji banki. Za nakazovanje in prejemanje denarja prek Flika morate aktivirati vsaj 1 alias/kontaktni podatek. V nastavitvah lahko vidite in upravljate z vsemi svojimi aliasi/kontaktnimi podatki.

Flik račun je mogoče povezati le z enim bančnim računom naenkrat.

Če imate registrirane različne aliase / kontaktne podatke (mobilni telefon in e-naslov) in hkrati dva bančna računa, pa imaš lahko tudi dva Flik računa na dveh napravah.

Da, aplikacijo Flik Pay lahko namestite na več kot eno mobilno napravo.

Če do Flika dostopate prek DH Denarnika, lahko Flik namestite na dve mobilni napravi.

Če do Flika dostopate prek mobilne denarnice NLB Pay ali Abadenarnice, lahko Flik namestite samo na eno mobilno napravo.

Nakazila prek Flika lahko kadarkoli pregledujete tudi za nazaj.

Pošiljanje denarja
med Flik uporabniki

Za pošiljanje denarja ali zahtevka za prejem denarja izberite prejemnika iz imenika oziroma vpišite njegovo številko mobilnega telefona ali e-naslov. Vnesite želeni znesek, dopišete pa lahko tudi kratko sporočilo.

Pošiljanje oz. nakazovanje denarja je možno le med uporabniki Flika.

V prihodnosti boste lahko oddali nalog za nakazilo denarja kontaktu, ki še ne uporablja Flika. Nakazilo se bo izvršilo, če se bo kontakt v roku 24 ur registriral v Flik. Če se prejemnik v 24 urah ne bo registriral, bo nakazilo zavrnjeno. Po oddanem nalogu boste lahko prek izbranega kanala kontaktu poslali tudi povabilo k uporabi Flika.

Nakazilo lahko prekličete le, če je njegov status »na čakanju«. Status nakazila lahko spremljate pod zavihkom Transakcije. Tam lahko nakazilo tudi prekličete.

Varnost

V tem primeru to nemudoma sporočite svoji banki oz. pokličite klicni center za pomoč uporabnikom na tel. št. 01 583 41 83.

Če aplikacijo Flik Pay uporabljate na več mobilnih napravah, lahko aplikacijo Flik Pay na izgubljeni oz. ukradeni napravi blokirate na daljavo. Na napravi, ki jo imate pri sebi, odprite aplikacijo Flik Pay, v nastavitvah izberite Moje naprave in s seznama naprav izbrišite izgubljeno oz. ukradeno napravo.

Če uporabljate Flik prek mobilne denarnice DH Denarnik, v primeru izgube ali kraje mobilnega telefona to nemudoma sporočite v DH Kontaktni center na tel. št. 01 3000 200 ali se oglasite v poslovalnici. Če uporabljate Flik prek mobilne denarnice NLB Pay, v primeru izgube ali kraje mobilnega telefona to nemudoma sporočite na tel. št. 01 477 2000 ali se oglasite v NLB poslovalnici. Če uporabljate Flik prek mobilne denarnice Abadenarnica, v primeru izgube ali kraje mobilnega telefona to nemudoma sporočite na tel. št. 01 58 34 183 ali se oglasite v poslovalnici Abanke.

Če ste pozabili geslo za vpis v aplikacijo Flik Pay, na vstopni strani pod številčnico kliknite na Pozabljeno geslo in nadaljujte s postopkom nastavitve novega gesla, ki vas bo preusmeril na ponovno registracijo. Ta poteka enako kot prva registracija.

Če uporabljate Flik prek mobilne denarnice Abadenarnica, morate v primeru pozabljenega gesla ponoviti registracijski postopek in nastaviti novo geslo, zato aplikacijo izbrišite iz vaše naprave in jo ponovno naložite iz trgovine Google Play oz. App Store.
Če uporabljate Flik prek mobilne denarnice DH Denarnik, je za določitev novega gesla potrebna ponovna registracija mobilne denarnice.